Monday, October 12, 2009

12/10/2009 - Dungun

Hari nie travel ke Dungun alone lah..... mcm biasa ler.
Dah Kerja aku mcm nie.
Duk sampai petang pi kemaman plk .
dekat je dari Terengganu kat 200 km aje.. Hu3

Sampai Kemaman orang ajak pi jamuan raya kat pusat.
aku lak tak makan lagi.. tunggu apa lagi melantak lah sepuas2nya
Rezeki2 jangan ditolak... Jimat and SAVE Badget

Sampai Office STREAMYX Lak Kantoiiii - Adoi
Call Stremayx n TM.. Rupa2nya depa duk pasang kabel n alat
baru kat bawah bangunan nie - patut jem . pastu tak pasang elok2.

Aku call n call n sembang ngan brother kat bawah tu.
mujur dia nak layan aku... Dia pun beiki n take action.
Alhamdulillah ok n blh dipakai......

Aku ingat kan apa tadi Tungkus lumus aku duk belek modem,
wayar, macam2 la.... Hu3 Rupa2nya TM punya pasal...
Hampeh tul

Pastu Hujan ler selebat2nya - ZZzzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment